Bazs blogja

A blog nyomokban tartalmazhat szarkazmust, iróniát és polgárpukkasztásra alkalmas elemeket. Felháborodni csak saját felelősségre érdemes!

Címkék

Friss topikok

  • egy zsö: Hogwarts School:) (2012.07.26. 09:19) Csapatépítés
  • KBazs: Nyertél :) (2012.06.14. 21:28) Találós kérdés
  • Mokusmokkancs (törölt): "Popper Péter: Hogyan öljük meg magunkat? 1. Jól képzett öngyilkos soha még csak célzást sem tesz... (2012.05.29. 18:09) Öngyilkosság
  • egy zsö: :D akkor felregondoltam. (2012.03.21. 09:06) Kérdések és válaszok
  • zsocak: "igazából mínuszban akartam volna" :DDD beteg vagy:) (2012.02.20. 13:57) Félmaraton+

melegszendvicsSÜTŐ

2011.03.08. 23:45 | KBazs | 3 komment

Bármennyire is szeretnétek a postnak nem sok köze lesz a melegszendvicssütőhöz. Szóval ma reggel mikor felkeltem (10:00), eldöntöttem, hogy elintézem azt a pár dolgot, amit el kell, és beszerzek egy melegszendvicssütőt. Na, kb ennyi közöm volt ma hozzá. Szépen lefürödtem, meg reggeliztem teáztam egyet Nicolóval, majd elindultam befelé. Első utam az egyetemre vezetett, ahol sikeresen kinyomtattam Juditék online vásárolt reptéri busz jegyeit Amsterdam és Eindhoven között. Eindhoven térképet már nem sikerült nyomtatnom, nem tudom miért de nem akarta kinyomtatni (annyira nem is erőltettem a dolgot:)).

Ezután elindultam a nagy parkba, itt még nem voltam, ha a másikra azt mondtam, hogy 2-3szor akkora, mint a promi, akkor ez olyan 20szor akkora, mint a másik, szóval 40szer akkora, mint a promi. Bebicikliztem a felét. A park előtt még beugrottam egy AH-ba, ez a helyi bolt. Ekkorában még sosem voltam, iszonyúan nagy volt. Vettem is gyorsan egy 13 centes narancslét meg egy 38 centes sört. A parkban találtam őzeket, kecskéket. Úgy látszik ez itt alap, mert itt Lentben is van egy park, őzekkel meg kecskékkel meg pónikkal. Szóval leültem ide, de végül csak a narancslé elfogyasztásához volt kedvem.

A nap érdekes része ez után következett: Elmentem a second hand shopba, ahol megint bevásároltam, vettem darts-ot, dobókat, persze csak ilyen kicsit, vettem papír összetűzőt, meg egy papír tartót. Ezekért asszem 4 eurót fizettem. Majd bementem a kruidvat-ba ez ilyen dm szerűség. Na, és itt találtam egy elektromos sütőt csak 8.5 euroért. Ezután csekkoltam a blokkert, ez egy érdekes bolt, mindenfélét lehet kapni, bár túlnyomó többségben háztartási cuccokat. Szóval itt egy melegszendvics sütő 10 euró volt. Ezért úgy döntöttem megveszem az elektromos sütőt. Vettem is hozzá gyorsan spárgát, hogy tudjam rögzíteni a biciklihez. Aki volt velem Balaton vagy Genfi tó körbebiciklizésen, az tudja, hogy nincs olyan dolog, amit nem tudnék halálbiztosan rögzíteni a bicikli csomagtartójára:) Ez most is így történt. A blokkerbe még vettem üvegedényt is, ami sajna túl nagy lett. Ha le lehetne törni az edény füleit, akkor pont jó lenne. Valószínű ezt nem fogom megjátszani. Így elindultam hazafelé, olyan 5 óra környékén.

Délután még futottunk egyet Etiennel, kell edzeni, mert nem akarok beégni. Aztán esete kipróbáltam a sütőm (adtak hozzá ilyen alapedényt, elég kicsi a pereme, ezért akartam venni nagyobbat). Hát majdnem Bozsogi-féle krumplis izét csináltam, pontosabban krumpli, hagyma, bors, só megsütve, a végén meg sajtot rá az egészre. Ez volt a köret. Mellé csirkemellet sütöttem serpenyőben, szokásos bazsalikom-oregano-só-bors fűszer kombóval meg egy kis chilivel. Nos a sütő, az elején nagyon örültem neki, főleg az ára miatt. A teljesítménye nem túl nagy és vicces mert van egy időzítő, így a max sütési idő 15 perc. Kb egy óra alatt meg is sült a krumpli :D Kicsit csalódott voltam emiatt, de azért sztem egy lasagne-t majd csak elbír néha napján. Meg végül is csak 8.5 euro volt:)

Este csendes program volt, mivel tavaszi szünet van, ezért kb mindenki utazgat erre-arra. A legtöbben Köln-be mentek a karneválra. Szóval ma nem volt buli sehol. Így teáztunk, pipáztunk, dumáltunk, meccset néztünk a srácokkal itthon. Asszem kényetelenek leszünk lemondani arról, hogy jön majd egy szép lány lakótárs, aki majd főz ránk :)

Szóval egész jó napom volt, még akkor is, ha egyedül töltöttem nagy részét, mert tök faja dolgokat találtam, és intéztem el. Persze nem elhanyagolható, hogy holnap jön Cica meg Tamás. Szóval reggel 6kor hagyom el Nijmegent, és irány az eindhoveni reptér :))

A bejegyzés trackback címe:

https://nlnru.blog.hu/api/trackback/id/tr792723598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

etipek 2011.03.11. 20:43:16

Szerinted mennyire rökönyödnének meg a helyiek, ha lőnél egy őzt vagy kecskét magadnak vacsira? Ki van írva valahol, hogy azt HATÓSÁGILAG tilos? :)

KGergő 2011.03.17. 00:03:20

asszem azért nem jártál rosszul ezzel a sütővel sem:D Mindenesetre több funkciója van, mint a melegszendvicssütőnek:)

Amúgy a parkba majd elmehetünk, ha megyek legközelebb, azok mindig királyak!!:)

Az üvegedénnyel a blokkerben pedig pontosan ugyanígy jártam... nem fér be. Nem tanultál a hibámból, pedig tuti meséltem:D

KBazs 2011.03.17. 00:05:22

Peti: nem láttam sehol, de szögesdrót van a kerítés tetején, szóval sztem annyira nem értékelnék:)

Gergő: Az hagyján, hogy mesélted, még meg is mutattad :D
süti beállítások módosítása