Júliusban vettem kindle-t, ami rohadt jó, sokkal többet olvasok, azóta kb folyamatosan, mióta megvan. Megérte. Úgy alakult, hogy egyszer csak észrevettem egy repedést a külső borítón, először azt hittem karc, de aztán kiderült, hogy repedés. Nem tudom mi okozta, én tökre vigyáztam rá, szóval sztem inkább anyaghibás volt. Emellett gondom volt a bekapcsoló gombbal is, mert sokszor beragadt, nehéz volt elhúzni. Mivel kindlere egy év garancia van, ezért úgy döntöttem intézkedek.
Múlt hét szombaton kezdődött az egész. Írtam nekik mailt, majd mondták, hogy telefonon visszahívnak vagy a chat-en beszéljük meg. A teló nem játszott, mert nem lehetett Hollandiát kiválasztani, így az országhívót nem tudtam átírni. Maradt a chat. Elmondtam mi a baj, a csaj egyből mondta, hogy ok, küldik az új kindlet, ráadásul elsőbbséggel. Meg persze a szokásos ne haragudjak, sajnálják stb. Felvetettem, hogy lenne még egy kis probléma, mert Amsban vagyok, így ide kéne küldeni az újat, illetve innen küldeném a régit. Annyi volt a dolgom, hogy az amazonon a címeimhez hozzáadjam Amsterdamot is. Ezután kaptam pár felszólítást, hogy nem tudják levonni a pénzt (ja, igen ki kellett fizetni az új kindle-t is). Ez megoldódott hétfőn, ugyanis nem volt pénz a kártyámon, de ekkora már utaltam rá, ezért tudtam, hogy hétfőn minden rendben lesz.
Hétfőn le is vonták a pénzt reggel, és 48 órával később már nálam volt az új kindle. Szerda este meg is rendeltem a UPS-nél a régi visszaküldését, mert 30 napon belül vissza kell küldeni, akkor kapom vissza a pénzt, természetesen a visszaküldés költségét is ők állják. Csütörtökön vártam a futárt, közben próbáltam elintézni, hogy be tudjak menni órára, de nem sikerült elérnem a UPS-eseket. Az emailre nem válaszolnak, a telefonszámuk meg emelt díjas, amit én nem tudok felhívni. Persze egész csütörtökön nem jött senki. Pénteken úgy döntöttem nincs mit tenni, mit elmenni az amsterdami irodába. Aztán kint meséltem Bobnak (holland srác), hogy mi a helyzet, majd felajánlotta, hogy az ő telójáról tudok telefonálni. Ekkor felhívtam a UPS-eseket. Nagy nehezen legyeztettük a címet, ilyenkor gáz, hogy az ember nem tud hollandul és fogalma sincs, hogyan kell kiejteni. Mondta a csaj, hogy pár dokumentumot mindenképp nyomtassak ki, ezeket meg is tettem, és megrendeltettem vele a futárt 2 utánra. Ma szerencsére jött is a futár, el is vitte a csomagot.
Jött az utolsó kör. Amazon chat minimum 5-6. beszélgetés következett, mert volt még egy-két kisebb is. Elmondtam, hogy feladtam, megadtam nekik a nyomkövetési számot. Majd mondta a srác, hogy 2-3 napon belül visszakapom minden pénzem, beleértve a szállítási díjat.
Update:
Az amazon volt olyan kedves, hogy honorálta a fáradozásomat is :P