Bazs blogja

A blog nyomokban tartalmazhat szarkazmust, iróniát és polgárpukkasztásra alkalmas elemeket. Felháborodni csak saját felelősségre érdemes!

Címkék

Friss topikok

  • egy zsö: Hogwarts School:) (2012.07.26. 09:19) Csapatépítés
  • KBazs: Nyertél :) (2012.06.14. 21:28) Találós kérdés
  • Mokusmokkancs (törölt): "Popper Péter: Hogyan öljük meg magunkat? 1. Jól képzett öngyilkos soha még csak célzást sem tesz... (2012.05.29. 18:09) Öngyilkosság
  • egy zsö: :D akkor felregondoltam. (2012.03.21. 09:06) Kérdések és válaszok
  • zsocak: "igazából mínuszban akartam volna" :DDD beteg vagy:) (2012.02.20. 13:57) Félmaraton+

Hétvége BPetivel, Gergővel, Kpetivel

2011.04.12. 17:33 | KBazs | 3 komment

Szóval a reptérről Gergőhöz indultam, vagyis az egyeteméhez, mert ki akart menni a media markt-ba fényképezőt venni. Az egyetemnél találkoztunk, majd egy ellenőr invázió miatt (12 ellenőr) végül csak a negyedik metróval tudtunk tovább indulni. Estére pizzát meg sört vettünk. Megkajáltunk, aztán felnéztünk Celiahoz, ahol egy soha véget nem érő uno partyba ütköztünk, így olyan fél2-2 körül sikerült elmenni csak aludni. Másnap reggel olyan 11:40 körül érkeztek a srácok, kb ki is értünk eléjük. Leraktuk a cuccaikat, majd elmentünk az Albert marketre. Itt Gergő vett egy pipát, volt a közelben egy park, amit kinéztünk még régebben, aztán itt tömtünk egyet, meg elvoltunk. Nagyon jó idő volt. Elmentünk a WaterlooPleinre, majd a Windmill sörözőbe. Rohadt jó egy malomból kialakított söröző, mondjuk iszonyúan messze van mindentől. A városba nem jutottunk be. Este volt egy BBQ, amire be vásároltunk. Kicsit sok húsunk volt, de azért pár húst sikerült megsütnünk a bevásárlókocsiból készített grillen is. Végül a többi hús egy részét már Gergő konyhájában fejeztük be.

Szombaton reggel, vagyis inkább dél körül bementünk a városba, a srácokat beküldtük a Van Gogh múzeumba, mi meg elvoltunk a Muzeumplein-en. Nem emlékszem pontosan mit csináltunk, asszem nem mentünk semmi konkrét helyre. Csak besétáltunk a városba, elvoltunk, amíg besötétedik, majd bejártuk a vöröslámpás negyedet. Este maradt még húsunk, azt sütöttük meg. Dumáltunk, iszogattunk nagyon faja este volt. Végül majdnem új "alkotmányt" is írtunk.

Vasárnap a városban kajáltunk, majd átmentünk Hágába, olyan 4 körülre értünk oda, szóval éppen, de volt időm elmenni az Escher múzeumba. A múzeumkártyát nem fogadták el, volt viszont volt egy eurós kedvezmény kuponom. 7,5 euró volt. Nem sok időm volt, de megérte, élőben láthattam a képeket, legalább. Meg még az ajándékboltban is sikerült egy-két emléktárgyat vennem. Aztán 5 körül csatlakoztam a srácokhoz. Kimentünk a tengerhez. Velük fel is mentünk arra a nagy mólóra. Aztán beültünk egy parkba az állomás mellett. Kb szokásos park, őzek, kacsák, szárcsák, ludak stb. Este még tettünk egy jó nagy kört a városban, hogy kivilágítva is megnézzük. Nagyon szép volt, bár még mindig az az érzésem néha, hogy olyan mű tud lenni minden ebben az országba, néha, csak néha....Végül az utolsó vonatok egyikét elértük, majd Schipolon szálltunk le, innen busszal és rohadt hosszú gyaloglással értünk csak haza. Voltak olyan pillanatok, amikor azt hittem, hogy sosem érünk haza.

Hétfőn Gergő elment dolgozni, én a srácokkal maradtam, mivel hétfőre kellett volna egy programot kiegészítenem, ezért úgy voltam vele, hogy akkor már teljesen mindegy, hogy két órával előbb érek haza, vagy nem. Szóval maradtam a srácokkal. Elmentünk a virágpiacra, burger kingbe, heineken the citybe, majd egy csatorna parton még toltunk egy sört. Aztán Utrechtig együtt utaztunk, majd én átszálltam a nijmegeni vonatra.

Itthon kedves fogadtatás, dumálgatás, mosás várt rám. Este rachleteztünk, még mindig akarok venni egy ilyet, fogok is, ha hazamentem. Este összejött pár ember, akiket már rég láttam. Aztán éjfél körül mentem aludni, mert ma kellett kelni, hogy végre megcsináljam, azt, amit hétfő reggelre kellett volna. Kb kész is lettem vele délelőtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://nlnru.blog.hu/api/trackback/id/tr52820652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KGergő 2011.04.18. 11:00:24

"neha neha" :D
amugy fura h a blogodban is talalok uj infot. azt pl nem is tudtam h vegig maradtal a sracokkal:)

etipek 2011.04.26. 10:54:40

Kb szokásos park?
:D

KBazs 2011.04.26. 12:51:33

Okés, kicsit tuningolt park a színes padokkal és a gyűrűk urából származó fákkal;)
süti beállítások módosítása