Bazs blogja

A blog nyomokban tartalmazhat szarkazmust, iróniát és polgárpukkasztásra alkalmas elemeket. Felháborodni csak saját felelősségre érdemes!

Címkék

Friss topikok

  • egy zsö: Hogwarts School:) (2012.07.26. 09:19) Csapatépítés
  • KBazs: Nyertél :) (2012.06.14. 21:28) Találós kérdés
  • Mokusmokkancs (törölt): "Popper Péter: Hogyan öljük meg magunkat? 1. Jól képzett öngyilkos soha még csak célzást sem tesz... (2012.05.29. 18:09) Öngyilkosság
  • egy zsö: :D akkor felregondoltam. (2012.03.21. 09:06) Kérdések és válaszok
  • zsocak: "igazából mínuszban akartam volna" :DDD beteg vagy:) (2012.02.20. 13:57) Félmaraton+

Hétvége

2011.02.22. 01:20 | KBazs | 3 komment

Ahogy már írtam a hétvégén meglátogatott Gergő. Előtte pénteken volt egy lájtos buli, nem maradtam túl sokáig, de kb mindegy, mert ha 10kor fekszem le, akkor is tudok délig aludni, nagyon elnyom ez az idő. Szombaton megjött Gergő, kicsit itt voltunk, majd bementünk a központba, a ketten-egy-biciklin kombót nem akartuk bevállalni, szóval vonattal mentünk, aminek én már tudtam a folytatását: haza kell majd gyalogolni. Ennek meg is lett a következménye, mert előbb leléptünk, majd délig aludtunk, mert hullák voltunk:) A buliba jól el voltunk, csak kicsit kevés sört vittünk, mert mire odaértünk, addigra fogyasztottunk is, így már csak 1-1 maradt. Másik érdekesség számomra, hogy ha itt megy buliba az ember, akkor csak magának visz alkoholt. Nem tudom, hogy ez a "csóró erasmus élet" miatt van, vagy itt tényleg ez a szokás, de számomra fura.

A vasárnap a városnézésről szólt, jó volt, most már minden zugát ismerem a városnak. Gonosz torony, húsház, piac, furcsa népek a házakban. Ezentúl mindig jó kedvem lesz, ha ezeken a helyeken járok majd. Szóval megvolt eddigi legjobb nijmegeni hétvégém, köszönet a programoknak, de főleg a társaságnak (köszi):P

Ma beszereztem a vonatra a discount card-ot, amit erősen igénybe is fogok venni, meg is küzdöttem a hollandul írt igénylőlappal. Na igen a másik vicces dolog, hogy a szállásadók, a bank, a sportcentrum és a városháza is tudja, hogy nem vagyok holland, mégis az összes levelet hollandul kapom. Mindegy holland-angol google translate majd segít, lehet valami fontosat írtak le benne:) A hétvégén a többiek Amsterdamba mennek, én is elnézek, persze majd csatlakozom Gergőékhez (Alex és Dia), vagy ők hozzánk, majd ahogy alakul. Aztán a következő hétvégén jönnek a srácok, szóval akkor megint Amsterdamba megyek, végül azutáni héten szerdán jön Cica, Nővérem és Tamás, a hétvégét szintén Amsterdamba töltöm velük. Azért remélem megunni nem fogom :)

A többi programról nem tudok nyilatkozni, mert itt  kb naponta változnak. Ma pl az egyik csajnak volt farwell bulija, de végül itthon maradtam. Etienne-el és Nicolaval tömtünk egy pipát, aztán dumálgattunk. Apropó Marco és Emauella hazautaztak, így van pára dolog, amit itt hagytak. Egy faja zöld plédet gyorsan le is nyúltam, persze megegyeztem a többiekkel (mondtam nekik, hogy nekem kéne). Meg még lufit meg jegyzettömböt szerváltam.

Mielőtt valaki azt hinné, hogy csak bulizok egész nap, akkor ki kell ábrándítanom, hogy eddig helyesen gondolta, de most már van házim csütörtökre. (Ez nem hangzik nagyon durván, de mivel fogalmam sincs pontosan mit kéne csinálni, ezért számomra az.) Egy 15 oldalas cikkből kell írnom egy 20 oldalas cikket évégére. Ez egyelőre kicsit érthetetlen, de majd alakul. Az első 3 oldalt kell megírnom most, de mivel a következő hetekben lesznek zsúfolt hétvégéim ezért legalább 4,5 oldalt szeretnék írni. Márc 15re kell a következő adag, és egy hét alapból kiesik.

Ja igen, ma főztem egész érdekes kaját. Csirke, hagymával megsütve serpenyőben, majd a végén, ilyen Buday módjára, mivel még volt tojásom a hűtőben, úgy döntöttem ráütöm. Egész jó lett. Köretnek pedig rizs volt. Holnapra gyömbéres-currys csirkét tervezek, majd meglátjuk...

A bejegyzés trackback címe:

https://nlnru.blog.hu/api/trackback/id/tr652678632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

etipek 2011.02.22. 10:20:50

itt ugye a (másik) sztárszakácsra gondoltál? :)

KBazs 2011.02.22. 10:21:46

Igen, kivéve, ha te is úgy szoktál főzni, hogy mi van otthon:)

KGergő 2011.02.22. 15:27:43

hehe, én köszönöm:) télleg király volt.

amúgy sztem a harmadik hét végére meg fogod unni:D Legalábbis én meg szoktam, de majd úgy tervezd a progrmaokat, h legyen benne vmi változatosság:) amúgy most úgy néz ki, h a szombaton Hágázunk. jippi.
süti beállítások módosítása